четверг, 19 апреля 2018 г.

Forever Has Fallen  - це глобальна транс-медіа-гра, в рамках онлайн / офлайнової економіки використовуються токени віртуальної монети; підкріплена бізнес-моделлю для створення багатьох джерел доходів, у тому числі валют FIAT. Стратегічне використання загальної пропозиції токенів дає змогу фінансувати завершення гри та надавати підтримку токену утиліти під час запуску гри.RqcZLIPb.jpg
Більшість відеоігор сьогодні випускаються великими видавцями на ігрових консолях, як-от Xbox One або PlayStation 4. Ці ігри можуть зайняти декілька років, а їхні винагороди зникають. Очікується, що користувачі щороку куплять нову версію гри з мінімальними покращеннями. Ігрові розробники повинні звертатися до видавців з метою фінансування нових підприємств, а видавці часто досить консервативні щодо того, скільки грошей вони хочуть виділити на новий проект. Forever Fallen може руйнувати цю галузь і змінити спосіб, у який ми розглядаємо, як ігри виробляються, продаються та споживаються. Давайте оцінимо, як Forever has Fallen налаштовано змінити ігрову індустрію.

Ігрова індустрія традиційно не дозволяє перепродажувати свої нагороди

Більшість відеоігор у наші дні мають свою власну версію нагород або монетарних валют. У більшості випадків ви можете використовувати валюти FIAT, щоб придбати ці гроші в іноземній валюті або нагороди, але ви не можете перепродати гри в грі для FIAT чи щось інше у цьому питанні. Ігри розсипаються, а предмети колекціонування та винагороди всередині них не можуть бути перенесені ніде. Назавжди впав на зміни, що дозволяє гравцям продавати свої постійні монети на відкритому ринку. Користувачі можуть переміщати свої Forever Coins для обміну та продавати їх для інших криптовалютних валют або валют FIAT. Крім того, користувачі можуть придбати Forever Coin з іншими криптовалютами, а потім приєднатися до гри.

Історія розповідається на кількох платформах

Традиційно відеоігри були розроблені для гри на одній платформі. Сьогодні така платформа може бути смартфоном або відеоігровою консоллю, такими як Xbox One або PlayStation 4. Forever Lost також змінює цю парадигму. Гра споживається за допомогою потокового вмісту, веб-контенту, соціальних мереж, електронної пошти та SMS. Це дозволяє загальному занурення гравця, і гравці можуть принести гру з ними, незалежно від того, де вони можуть бути у фізичному світі.

Не потрібна команда великого розвитку

Більшість традиційних відеоігор, що випускаються великими видавцями, вимагають великих команд розробників та великих фінансових зобов'язань від фінансистів. Forever Does Fallen досягла свого жорсткого ковпака через свою ICO. ICO дозволяє команді Forever has Fallen мати більшу автономію над їх платформою. Майбутні розробники ігор, ймовірно, поцікавтеся, що Forever Has Fallen, встановивши прецедент для того, як компанії blockchain можуть фінансувати гру без підтримки великого видавця. Майбутні розробники гри не повинні набирати велику команду або вимагати фінансування з традиційних джерел. Вони можуть просто керувати ІСО та визначати своє власне майбутнє.1.png

Forever Has Fallen вже запустив успішну кампанію з обізнаності (https://bountyhive.io/join/Forever%20Has%20Fallen). Forever Fallen буде запущений в 2019 році, а ентузіасти криптовалютної галузі та ігрова індустрія чекають оцінки платформи. Якщо це буде успішним, це може прокласти шлях для інших розробників відеоігор у майбутньому, які могли б уникнути традиційної моделі фінансування та маркетингу. Це може стати початком серйозного розвитку в просторі відеоігор. Цікаво побачити, де звідси йде "Forever Has Fallen"

https://bountyhive.io/join/Forever%20Has%20Fallen?from=SHULAKOVA
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=990832.

Комментариев нет:

Отправить комментарий